1.12.2017

Recenzja - Głowonóg #1

     Długo nosiłem się z zamiarem gry w inny system, miała być SAGA ale jest AFTERGLOW. Razem z Areo skorzystaliśmy z okazji jaką był Black Friday i dokonaliśmy sporych zakupów z 20% zniżką na stronie White Tree który jest producentem tegoż systemu :D Wielką jego zaletą jest fakt, że jest to produkt polski i na obecny moment można sobie ściągnąć z ich strony wszystkie zasady za darmo, na dodatek w ojczystym języku. Na pierwszą bandę do Afterglow wybrałem Konstrukty, czyli połączenie ludzi z maszynami - takie cyborgi. Dzisiaj chciałem wam pokazać jak wygląda jedna z jednostek podstawowych do tej bandy czyli Głowonóg.

     Figurka dotarła do mnie zapakowana w woreczek strunowy, wykonana jest z żywicy i składa się z siedmiu elementów plus okrągła 20mm podstawka. Mimo, że elementy są drobne i wyglądają na liche to muszę szczerze powiedzieć, że żywica z której są odlane jest wysokiej jakości i o całkiem dużej wytrzymałości. Na miniaturze nie znalazłem żadnych wad odlewniczych a ilość szczegółów normalnie powala, jeszcze nie miałem styczności z figurką o takiej ilości szczegółów (aż strach coś takiego malować). Cenę Głowonoga możecie znaleźć tutaj.


 

4 komentarze:

  1. Dla mnie największą zaletą AG jest jakość figurek i pomysłowość ich designu. Ten model jest świetnym przykładem! Życzę udanego malowania i grania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ale aż się boję wziąć pędzel do ręki.

      Usuń