17.01.2020

Recenzja - Assassin in Studded Leather Armour

     No dobra dzisiaj czas na recenzję! Chce wam zaprezentować model od Otherworld Miniatures. Kiedyś zupełnym przypadkiem trafiłem na stronę tej firmy i powiem szczerze, że nie wszystkie miniatury trafiły w mój gust, ale od momentu gdy figurka Assassina trafiła moje łapki zostałem wielkim fanem firmy z Cambridge. Miniaturę Assassina dostałem jako jedną z nagród na turnieju Warheim FS za co jak zawsze jestem wdzięczny organizatorowi turniejów w osobie Adama.
     Ok, to z czym to się je... miniatura została odlana z białego metalu i składa się z dwóch elementów, które zapakowano w woreczek strunowy. Jakość odlewu oceniam jako bardzo dobry chociaż na chłopku widoczna jest linia podziału, co nie stanowi wielkiego problemu bo możemy ją z łatwością usunąć przy pomocy noża modelarskiego. Jeżeli chodzi o rzeźbę to Assassin został wyrzeźbiony bardzo szczegółowo, a stylistycznie nawiązuje do miniatur tzw. "old school", co mnie osobiście w ogóle nie przeszkadza.
     W najbliższym czasie mam zamiar pokazać wam więcej miniatur od Otherworld Miniatures. Na dzień dzisiejszy jeszcze nie mam planów jak je wykorzystam ale zapewne wcześniej czy później coś mi wpadnie do głowy.
     Jeżeli jesteście zainteresowani modelami Otherworld Miniatures to tą konkretną możecie nabyć tutaj, a w Polsce w swojej ofercie produkty firmy z Cambridge ma Battle-Models.



4 komentarze:

  1. O, proszę! W sam raz recenzja do potrzeb. Akurat do drużyny na sesjach dołączył gracz, którego ambicje sięgają co najwyżej do okolic 3ciego i 4ego żebra, gdzieś na plecach. ;-) Ładny model i będzie w sam raz pasował!

    OdpowiedzUsuń
  2. Model niczego sobie! Adventurer pełną gębą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Firma Otherworld produkuje figurki właśnie w takim klimacie.

      Usuń