5.02.2020

Kapitan z Nuln #1

     Przegrzebując pudełko w poszukiwaniu modelu nadającego się na Oficera Polowego, którego muszę pomalować na zbliżający się turniej Warheim FS natrafiłem na ten oto model imperialnego bohatera (konia z rzędem temu kto mi napisze w komentarzu jak właściwie się ten oto model nazywał). I tak jakby przy okazji wyciągnąłem również i ten model z pudełka ;) Później był krótki przegląd band imperialnych do Warheim FS i równie krótka analiza do której z nich mógłbym wcielić ten oto model. Wybór padł na Nuln, a w głównej mierze wpływ na to miał fakt, że do ekip Marienburga, Averlandu i Reiklandu mam już przeznaczone inne modele, natomiast do pozostałych drużyn jakoś po prostu mi nie pasował. Takim oto sposobem rozpocząłem malowanie kolejnej drużyny do Warheim FS nie mając skończonej jeszcze żadnej :D

Cel na rok 2020: 180 miniatur.
Do osiągnięcia celu zostało: 162
Pomalowane: 18


12 komentarzy:

  1. Empire hero with gory sword.

    https://resources.nobleknight.com/Catalog/Images/900/900/0/1/0/GAWEMPHEROGORY.JPG

    Gdzie konia z rzędem można odebrać? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny!!! Po trzykroć!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzie go kupiłeś? Na wtórnym rynku szukam go już 2gi rok i nigdzie, nikt go nie sprzedaje.

    For guns and glory!!! Nuln najlepszym miastem jest!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne malowanie. Zawsze podobał mi się ten wzór!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Michale. Rzeczywiście ten model ma coś w sobie.

      Usuń
  5. Jest krwawo ;) Strasznie podoba mi się całkiem kolorowy mundur i do tego dość realistyczne piórka na głowie (zamiast wściekle czerwonych, dajmy na to) - robi fajny klimat!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście pióra są na plus ;)
      Dzięki za komentarz!

      Usuń
    2. Zaiste piórka jak bażancie!

      Usuń
    3. Jakoś tak wyszło ;)

      Usuń