24.12.2020

Figurkowy Karnawał Blogowy - ed. LXXVI - "Świąteczna wymiana figurkowa 2020" - Kroxigor (7)#2

      Tę specjalną 76 edycję Figurkowego Karnawału Blogowego prowadzi tym razem Elmin, a tematem grudniowej edycji niezmiennie od kilku lat jest Świąteczna Wymiana Figurkowa. 







     Inni blogerzy obdarowują się wzajemnie miniaturami, a ja niezmiennie od kilku lat wyłamuję się z konwencji tego grudniowego wydarzenia i obdarowuję figurkami nie oczekując w zamian nic innego jak uśmiech na twarzy osoby odpakowującej prezent. W tym roku postanowiłem kontynuować ubiegłoroczny temat Jaszczuroludzi z Lustrii i domalować kolejny model do tej bandy. Tym modelem jest Kroxigor.

Życzę wszystkim WESOŁYCH ŚWIĄT!!! 

Cel na rok 2020: 180 miniatur
Do osiągnięcia celu zostało: 35
Pomalowane: 145
 

 

7 komentarzy:

  1. Fajna kolorystyka.
    Spokojnych Świąt i pomalowania kolejnych 35 modeli. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się dobór kolorów, a samo malowanie coraz lepsze. :)

    Jak malowałeś mu pazury, bo na pierwszym zdjęciu te u łapy wyglądają na metaliki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fotografia przeinaczyła kolory. Pazury malowałem mega prosto, ciemny szary, a później jasno szary ;)

      Usuń
  3. Podpisuję się pod entuzjastycznymi reakcjami na kolory. Ładnie wyszły łuski na plecach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pozostaje mi nic innego jak podziękować ;)

      Usuń