19.02.2021

Recenzja - Greek slinger reinforcement pack

     W tym roku rozpocząłem swoją przygodę z "historycznymi" systemami bitewnymi, w związku z tym na blogu powinno pojawić się sporo recenzji produktów z nimi związanych. 
     Pierwszy zestaw jaki wam pokażę to Greek slinger reinforcement pack od Victrix Limited. W tekturowym pudełku opatrzonym ładną grafiką znajdziemy dwanaście modeli wykonanych z dobrej jakości plastiku. Jakość odlewu jest bardzo dobra mimo, że modele mają delikatnie widoczną linię podziału. Jeżeli chodzi o rzeźbę to nie jest ona jakoś specjalnie wyszukana ale daje radę. Osobiście byłem w szoku, że modele te są takie drobne i niezbyt wysokie - pewnie dlatego, że jestem przyzwyczajony do skali 28mm heroic. Jedyne do czego można się przyczepić to do powtarzalności tułowi, bo są ich tylko dwa rodzaje. Co prawda do jednego z nich mamy dwa rodzaje ramienia z procą oraz możemy zastosować cztery rodzaje głów co wprowadza pewną różnorodność póz ale mimo to pozostaje niedosyt. Jest jeszcze jedno "ale", do zestawu nie ma dołączonych podstawek - być może jest to związane z faktem zastosowania miniatur w wielu systemach bitewnych wymagających różnych rodzajów podstawek. Tak więc kupując ten zestaw musicie być gotowi na poniesienie dodatkowych kosztów.
     Ja zdążyłem już pomalować kilku procarzy których możecie zobaczyć na blogu i jestem  pozytywnie zaskoczony jakością tych miniatur dlatego mogę z czystym sumieniem polecić ten produkt firmy Victrix Limited.





6 komentarzy:

  1. Mam I również polecam. Pomimo powtarzalnych poz jak napisałeś.
    Czekam na Twoje kolejne historyki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym miesiącu powinna się pojawić jedna miniatura. Natomiast w marcu jak wszystko dobrze pójdzie to będzie ich zdecydowanie więcej.

      Usuń
    2. Jedna? To może jakiś bohater? :)

      Usuń
  2. Jest to forma nacisku na mnie, żebym się wziął za clash of spears...

    OdpowiedzUsuń