17.02.2021

Mummies (6)#2

     W poprzednim wpisie traktującym o Mumiach do WHQ napisałem, że występują one na poziomie czwartym lochów i to jest prawda, na tym poziomie możemy spotkać je w liczbie czterech. Natomiast na następnym poziomie Mumii już jest sześć, dlatego postanowiłem wzbogacić moją kolekcję tych nieumarłych stworów o kolejne dwa. Co prawda nie wierzę w to, że uda mi się skompletować wystarczającą ilość modeli aby móc zapuszczać się powyżej trzeciego poziomu lochów ale strasznie mi się podobają te figurki, cena była niska więc się skusiłem. No i mam :D

Cel na rok 2021: 140 miniatur
Do osiągnięcia celu pozostało: 124
Pomalowane: 16


11 komentarzy:

  1. Fajniutkie te modele! Od razu mi się stare czasy grania w 5 ed młotka przypomniały. W Questa niestety nie grałem nigdy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!
      Ja natomiast zacząłem przygodę z WFB od 6 edycji. Co do WHQ to polecam, szczególnie z młodszym pokoleniem jako wprowadzenie do bitewniaków ;)

      Usuń
  2. Tak, mnie podobnie. Pamiętam, jak walczyłem przeciw tym mumiom, bo Gobos miał je na składzie, jeszcze przed podziałem nieumarłych na dwie różne armie.

    Fajnie je zrobiłeś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Szczególnie skupiłem się na rantach ;)
      Ja nie miałem przyjemności stanąć w szranki z tym oddziałem w rozgrywkach WFB.

      Usuń
    2. Ranty prima sort. Co do grania przeciw nim to pamiętam, że miały bodaj po 2 woundy na podstawkę, ale były łatwopalne. W związku z tym drugim faktem narzekałem, że high elves powinny mieć ogniste strzały w standardzie, skoro Szkoci w Braveheart mieli... człowiek był młody, miał inne zmartwienia...

      Usuń
  3. Fajna kolekcja, dobra kolorystyka. Razem i z osobna dobrze wyglądają. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Też mi się podoba. Gdyby była kasa i czas to na stówę skusiłbym się na kolejne.

      Usuń
  4. Mają tak cudownie odlschoolowy wygląd! Malowałabym jak szalona :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uroczy middlehammer i bardzo twarzowa zieleń cery.

    OdpowiedzUsuń