12.02.2021

Recenzja - The Grymwatch

     Taka recenzja trochę po fakcie, bo modele już są pomalowane (Rój Nietoperzy, Ghouls) ale stwierdziłem, że pozycja ta godna jest polecenia. 
     The Grymwatch to zestaw postaci do gry Warhammer Underworlds Beastgrave firmy Games Workshop. W pudełku opatrzonym ciekawą grafiką znajdziemy karty dedykowane do gry Warhammer Underworlds Beastgrave, doskonałą instrukcję sklejania modeli pokazująca krok po kroku co z czym i jak skleić tak, że nawet największy laik modelarstwa sobie doskonale z tym poradzi oraz figurki. Dokładnie rzecz biorąc siedem plastikowych figurek wraz z dedykowanymi do nich okrągłymi scenicznymi podstawkami. Jakość, rzeźba, pozy, szczegóły miniatur to najwyższa klasa. Jedyne co przed sklejeniem modeli trzeba wykonać to oczyścić je za pomocą nożyka modelarskiego z niewielkiej linii podziału. 
     Jak już pewnie kiedyś wspomniałem, ja w Warhammer Underworlds nie grałem i grał nie będę ale kupuję zestawy do tej gry ze względu na miniatury się w nich znajdujące. Figurki z tego zestawu zasiliły bandę Nieumarłej hordy Liczmistrza, a dodatkowo Ghoule będą również wykorzystane w grze Warhammer Quest. Polecam ten produkt wszystkim zapaleńcom skirmishów oraz tym którzy chcą urozmaicić swoje armie nieumarłych istot o ciekawe modele.








7 komentarzy:

  1. Choć pewnie nigdy nie zakupię dla siebie to zestaw wart uwagi. Nietoperki super są!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak naprawdę to cały zestaw doskonale pasuje do kompanii Liczmistrza, więc nie miałem wyboru ;)

      Usuń
  2. Dla samych modeli warto śledzić nowości w Underworlds, niebawem banda 4 wampirów, miód malina ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to prawda, nowe wompierze są zajedwabiste! ;-)

      Usuń
    2. To prawda wyglądają obiecująco. Kto wie może się skuszę...

      Usuń
  3. Podzielam entuzjazm. Jedno pudełko skonwertowałem i pomalowałem, jedno sprawiłem sobie, żeby pomalować saute (i myk do Mordheimowej bandy), a jedno jeszcze gdzieś tam wygrałem, więc o większego fana niż ja raczej trudno :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie mogę z tobą konkurować jeżeli chodzi o ilość :D

      Usuń