15.12.2019

Mummies (4)#1

     Te cztery modele Mumii pochodzące z czwartej lub piątej edycji systemu Warhammer Fantasy Battle wpadły mi w łapki w trakcie wakacji. Miałem wielką ochotę je pomalować zaraz po otwarciu paczki ale nie lubię malować latem ze względu na wysokie temperatury, więc musiały odczekać swoje w kolejce i oto one!
Do osiągnięcia celu (160) zostało 34 miniatury :/ 
 

     Mam zamiar je używać w rozgrywkach w WHQ ale w związku z tym, że są to potwory czwartego poziomu, a jeszcze nie mam wszystkich z pierwszego, nie wspominając o drugim i trzecim poziomie, to trochę potrwa zanim je zobaczę na stole.





11 komentarzy:

  1. Oho, ale czadowy oldschool. O ile dobrze pamiętam, Gobos miał też swego czasu w swojej armii takie. Dobrze się to palił, he, he.

    Twoje piękne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Te mumię są piękne. Zaczynam polowanie i będę je szukał. Zmotywowałeś mnie, żeby zagrać w V edycję battla i podręcznik armii undead tam są te jednostki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie grałem w V edycję. I pewnie nie zagram... tak czy siak powodzenia w łowach!!!

      Usuń
  3. Ta zieleniawa skóra bardzo dobrze kontrastuje z bandażami. Nadspodziewanie dobrze to to wygląda.

    OdpowiedzUsuń