16.12.2019

Ogr z Księstw Granicznych (5)#5

     Strasznie minie rozochociło malowanie Ogrów do Warhammer Quest/Warheim FS, że postanowiłem pomalować jeszcze jednego. Z tą różnicą, że ten konkretny będzie wcielony w ekipę Raubitterów z Księstw Granicznych czyli ludzkiej bandy w Warheim FS.
      Ten model również kupiłem lekko wybrakowany bo dotarł do mnie bez topu od sztandaru, więc postanowiłem przerobić sztandarowego we włócznika i dokleiłem do drzewca ostrze włóczni. Ot i cała historia...
Do osiągnięcia celu (160) zostało 33 miniatur :/ 


11 komentarzy:

  1. Ale klawy gość! Bardzo mi sie podoba i super podstawka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze kilka gnoblarów i masz drużynę Ogrów do Warheim FS. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty to masz łeb...
      Po namyśle, jednak nie. Mają niespójne podstawki :(

      Usuń
  3. Jak ja lubię te stare rzeźby :-D mają w sobie ten klimat.
    Jak mu robiłeś kolczugę? Standardowo (czarny a na to drybrush jakimś Gun Metal/Leadbelcher) czy masz swoją recepturę na to?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również uwielbiam stare modele.
      A jeśli chodzi o kolczugę to Ameryki nie odkryłem, czarny podkład i drybrush srebrnym.

      Usuń
  4. Mistrzowski! Strasznie mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  5. Skąd Ty bierzesz te ludki!? Bardzo fajnie skomponowana trawiasta podstawka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z przepastnego pudła. Najczęściej z samego dna :D

      Usuń