23.12.2019

Jeździec Zimnokrwistych (3)#3

     Uff... wyrobiłem się - z czym? - dowiecie się jutro ;)
Ok przed wami trzech Jeźdźców Zimnokrwistych do kompanii Jaszczuroludzi z Lustri do systemu Warheim FS. W związku z tym, że są to stronnicy, postanowiłem odróżnić modele Saurusów dosiadających Zimnokrwiste bestie od Saurusów bohaterów i pomalowałem je na niebiesko. A poza tym to jest kolorowo i pstrokato, tak jak przy poprzednich modelach do tej bandy ;)
Do osiągnięcia celu (160) zostało 20 miniatur :/



8 komentarzy:

  1. Ładniutkie! Co prawda przez 20 lat grania i interesowania sie Warhammerem nie pałałem mością do JAszczurów i nigdy nie zbierałem armii Lizardmenów, to doceniam ładnie pomalowane modele :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie grałem tą armią mimo, że posiadam. Więc chyba wypadam gorzej niż ty. Ale mnie się podoba klimat i modele do tej armii. Dzięki za komentarz!

      Usuń
  2. Kiedyś... kiedyś zrobię sobie długi urlop i wyzwanie, by spróbować dogonić Twoje tempo. Kiedyś ;-)

    Pięknie się jaszczury prezentują. Ładnie wyglądają w takich mocnych, jasnych i kontrastowych kolorach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę się doczekać tego twojego urlopu ;)
      Fajnie, że się podobają :D

      Usuń
  3. Mozaikowa robota! Doskonała!

    OdpowiedzUsuń
  4. 20 to się musi udać! Niech inni zawijają makowca, armia sama się nie pomaluje! Dinki niestety mają nietęgie miny, ale to już wina modeli - ale Twoje kolory nadają im mnóstwo uroku!

    OdpowiedzUsuń