12.03.2021

Seer #1

     Kupując zestaw do gry Mortal Gods kupiłem również trzy dodatkowe modele aby mieć darmową wysyłkę. Koszt tych modeli to 33 PLN, a wysyłki 15 PLN więc stwierdziłem, że wolę dołożyć trochę i mieć dodatkowe modele - nie doszukujcie się jakiegoś głębszego sensu tego działania, bo i ja go nie widzę ;) Tak czy inaczej wszedłem w posiadanie między innymi tego oto modelu proroka/jasnowidza, jeszcze nie wiem jaka jest jego funkcja w grze ale jak już zacznę się zagłębiać w zasady to chętnie się z wami tą wiedzą podzielę.

Cel na rok 2021: 140 miniatur
Do osiągnięcia celu pozostało: 116
Pomalowane: 24




9 komentarzy:

  1. Oszczędzanie na kosztach przesyłki, kosztem większej ilości modeli jest dużym poświęceniem, które w pełni szanuję i rozumiem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Absolutnie zrozumiałe podejście do sprawy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam pomysł, jak go użyć: czapkę przemalować na gazetę, ladze dorobić pędzlową końcówkę i wręczyć komuś na następnym turnieju Warheim FS jako nagrodę za najlepiej pomalowaną bandę :D

    OdpowiedzUsuń