18.03.2021

Sparta - Promachos (3)#3

      Dzisiaj ostatni Spartański Promachos mimo, że tak naprawdę wg producenta jest to model Medium Lochagos. Ale na tyle na ile przyswoiłem sobie zasady to w trakcie rozgrywki można mieć tylko jeden model Lochagos na stole i ja już taki mam pomalowany więc ten dzisiejszy został zdegradowany do roli Promachos. Dzisiaj kończę malowanie modeli od Footsore M&G i wracam do malowania modeli firmy Victrix. Chciałbym skończyć malowanie tej frakcji do końca kwietnia, a zostało mi do pomalowania 11 opancerzonych hoplitów, 12 nieopancerzonych hoplitów i 9 psiloi/peltastów.

Cel na rok 2021: 140 miniatur
Do osiągnięcia celu pozostało: 114
Pomalowane: 26






9 komentarzy:

  1. Ale wszyscy razem zgrabnie wyglądają! Super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też jestem pro nachos ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Klasyka, pieję z zachwytu, zielenieję z zazdrości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, wolałbym to zobaczyć niż usłyszeć :D

      Usuń
  4. Dochodzisz do perfekcji w malowaniu tych modeli, a od tych tarcz nie mogę oderwać wzroku - nawet nie pytam o techniki, bo i tak nie potrafiłbym pewnie powtórzyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!
      Tarcza to banał, wywalasz trochę kasy na kalkomanie i już jest z górki ;)

      Usuń
    2. Ale ten metal pod kalkomanią jest wręcz hipnotyzujący :)!

      Usuń