31.03.2021

Figurkowy Karnawał Blogowy ed. LXXIX - "Śmierć z przestworzy!" - Żyrokopter #1

     Jakoś tak wyszło, że ponownie w ostatni dzień miesiąca publikuję post dotyczący Figurkowego Karnawału Blogowego. Tym razem gospodarzem edycji LXXIX jest Kapitan Hak, a zaproponowany przez niego temat brzmi: "Śmierć z przestworzy!".





     Długo biłem się z myślami jaki model pomalować i ostatecznie stanęło na tym, że będzie to Żyrokopter. Szalę przechylił fakt, że początkiem roku zadeklarowałem chęć skończenia kilku rozpoczętych już od dawna projektów, a jednym z nich jest banda Khazadów w której to można taką maszynę latającą wynająć. Koniec końców jeden model z listy ekipy Khazadów został odkreślony.

Cel na rok 2021: 140 miniatur
Do osiągnięcia celu pozostało: 105
Pomalowane: 35





13 komentarzy:

  1. Całkiem nieźle pomalowane jak na człeczynę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie ten 6-edycyjny to mój ulubiony model żyrokoptera, a tutaj jeszcze w bardzo ładnym wydaniu malarskim, z przyjemną, ciepłą kolorystyką. W dodatku spokojnie da radę zarówno do klasycznych Khazadów, jak i Zabójców z Karak Kadrin.

    Planujesz go umieścić na podstawce?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S. Modyfikacja logo FKB też "w temacie" :D!

      Usuń
    2. Tak docelowo będzie miał podstawkę. Wstyd się przyznać ale nie zdążyłem ;)
      A co do logo FKB to jak tylko mam jakiś pomysł na jego modyfikację to ją wprowadzam :D

      Usuń
  3. Viva España! Fajny jest!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki barwniutki! Śliczny jak Gubbinz the Goblin Jester w klasycznym malowaniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty to masz porównania :D

      Usuń
    2. Toż to materiał na dobry komplement dla dziewczyny!

      Usuń
    3. "Jesteś śliczna jak Gubbinz the Goblin Jester w klasycznym malowaniu!"

      Usuń
  5. Miłe dla oka kolorki, dla mnie bomba! ...byle nie na głowę. ;)

    OdpowiedzUsuń