1.04.2021

Podsumowanie I kwartału 2021 roku

     Można powiedzieć, że drugi kwartał zaczynam od podsumowania dokonań w poprzednim ;)
No to zaczynam - pierwszy kwartał 2021 roku zakończyłem z 30 postami na liczniku - starałem się, aby w każdym tygodniu coś na blogu pokazać (tylko w 5 tygodniu miałem kryzys i nie zamieściłem żadnego wpisu). Pierwszy kwartał to 6 recenzji oraz 35 pomalowanych figurek. Te 35 pomalowanych miniatur stanowi dokładnie 25% celu jaki przed sobą postawiłem początkiem roku czyli na tą chwilę nie mam żadnych zaległości. Spod pędzla w pierwszym kwartale głównie wyszły miniatury związane z historycznymi systemami bitewnymi i było ich aż 23, pozostałe 12 związane są z uniwersum fantasy, spoglądając na to co mam obecnie na stole mogę z dużą dozą prawdopodobieństwa stwierdzić, że trend ten również utrzyma się w drugim kwartale.  No i jeszcze jedna niezwykle istotna informacja w tym kwartale kupiłem tylko 25 figurek, czyli jestem o 10 miniatur do przodu z malowaniem w stosunku do zakupów :D
     Jakie mam plany na najbliższy kwartał??? Planuję zakończyć malowanie Sparty do Mortal Gods - zostały mi jeszcze 24 modele i można powiedzieć, że mam już ich powoli dosyć. Ale powiedziałem sobie, że muszę je pomalować za jednym razem, żeby znowu nie mieć kolejnego niedokończonego projektu. Później mam zamiar odpocząć od antycznych Greków i skupić swoją uwagę w głównej mierze na systemach fantasy, a w związku z tym, że tutaj jest praktycznie nieograniczony wachlarz możliwości to nie wiem dokładnie co będzie malowane. 

Realizacja celów w 2021 roku - kwartał I

9 komentarzy:

  1. O, więcej malować niż kupować to znaczne osiągnięcie. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przynajmniej na tym polu jest jakiś sukces ;)

      Usuń
    2. To trudniejsze niż regularne malowanie, a to i to ci się udało. :)

      Usuń
  2. I co tam na kwietniowe FKB zaplanowałeś?

    OdpowiedzUsuń
  3. Antyczne ziarno przyniesie owoce w kolejnych miesiącach. Obfity kwartał, cieszę się z tego powodu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe co tam wymyślisz fantasy!!

    OdpowiedzUsuń