16.01.2017

Ghoul (14)#15 - zdjęcie grupowe

     Dzisiaj na zdjęciach obiecane wczoraj podsumowanie prac nad oddziałem Ghouli, nad którymi pracowałem w ostatnim okresie. Właściwie dodałem tylko jeden model z wcześniej malowanych aby utworzyć symetrię pomiędzy centralnym modelem którym jest Gurthrop. Do pełni szczęścia czyli regimentu 30 figurek brakuje mi czterech modeli, które kiedyś muszę sobie dokupić.


     A na zdjęciu poniżej wszystkie pomalowane Ghoule, które mam.



      Po zrobieniu tego zdjęcia doszedłem do wniosku, że makieta "ścianka" która występuje w tle jest ku mojej rozpaczy za mała. Cóż będzie służyła tylko przy fotografowaniu pojedynczych modeli bądź małych oddziałów.

8 komentarzy:

  1. W takiej hordzie wyglądają jeszcze lepiej:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ ci czarni strasznie wyglądają na tle różowiutkich! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem co Ci odpisać. Bo nie wiem czy oni są straszni w znaczeniu, że okropni - gorzej pomalowani??? Czy też bardziej straszne są od tych różowych???

      Usuń