19.11.2020

Pielgrzym Graala (5)#1

     Pielgrzymi Graala… świetne modele. Grając jeszcze w WFB tylko raz miałem okazję zagrać przeciwko nim i nie jest to miłe wspomnienie - nie dość, że trebusze naparzały z dystansu, rycerze na pegazach latały jak chciały, jazda z dużym zasięgiem ruchu i dobrą ochroną pancerza była poza moim możliwościami ofensywnymi to na stole pojawili się ci Pielgrzymi na domiar złego z relikwiarzem. Ale to już historia i bynajmniej nie śni mi się po nocach. Dzisiaj mogę wam zaprezentować pięć świetnych modeli Pielgrzymów Graala jakie zmalowałem dla Areo - ot co!!!
 
Cel na rok 2020: 180 miniatur.
Do osiągnięcia celu zostało: 71
Pomalowane: 109
 



 
 

10 komentarzy:

  1. Figurki super. Zawsze mi się podobali :) chciałem nawet ich kupić, ale tylko recasty były wówczas dostępne, a tymi się brzydzę :)
    Malowanie super, cała banda będzie genialnie wyglądać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Michale. Mnie też te miniatury urzekły. Powiem, że na tyle mnie urzekły, że mam ich na stanie dziewięć. Kiedyś pewnie i swoje pomaluję. I wszystkie są oryginalne :D I metalowe!

      Usuń
    2. To zazdraszczam już!!! :))

      Usuń
  2. Mogę tylko potwierdzić- te figurki są świetne i tak też je pomalowałeś.

    Lata temu też miałem okazję pomalować tę ekipę, w tym również relikwiarz. To był prezent dla Prezesa, z którym wówczas zawzięcie graliśmy w młotka. Chyba nawet raz tym zagrał. Ot, wspomnienie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co tam właśnie u chłopaków ze starej ekipy? Prezes? Robson? Gobos?
      Grają coś jeszcze?
      A co do komentarza to taka puenta mi się nasuwa: z czasem zostają nam tylko wspomnienia, które niestety też się zacierają w pamięci :(

      Usuń
    2. Ekipa ma się dobrze, dzięki. Prezes nie gra od lat, ale Gobos z Robsonem aktywni, każdy na swój sposób.

      Usuń
  3. Fajne twarze, ładne brązy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zżera mnie zazdrość, że udało Ci się położyć łapy na tych modelach! ;) Bardzo podoba mi się użycie pomarańczowego jako koloru ich 'drużyny' - nieoczywiste dla bretonni, a fajnie pasuje do brązowo-brudnych pielgrzymów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Chciałem aby wszyscy stronnicy mieli jakiś wspólny akcent. No i padło na pomarańczę :D

      Usuń