1.11.2020

Figurkowy Karnawał Blogowy ed. LXXIV - "Nie wszystko złoto co się świeci" - Krasnoludzki Poszukiwacz Skarbów

     Tym razem od początku wiedziałem jaki model chcę pomalować w ramach październikowej edycji FKB prowadzonej przez Viluir. A jest nim niepozorny Krasnoludzki Poszukiwacz Skarbów. 
     Mimo, że posiadam już w swoich zbiorach Poszukiwacza Skarbów rodem z systemu Mordheim to gdy zobaczyłem ten uroczy staroedycyjny model Krasnoluda trzymającego w łapce samorodek na aukcji w pewnym portalu na literę "A" wiedziałem, że musi on być mój. Byłem niczym Reksio szarpiący szynkę, złapałem w zęby i nie puściłem, tak bardzo spodobał mi się ten Krasnolud. A dzięki Paulinie w końcu miałem okazję go pomalować. Dzięki ;)

Cel na rok 2020: 180 miniatur.
Do osiągnięcia celu zostało: 103
Pomalowane: 77
 





10 komentarzy:

  1. Bardzo, bardzo zacny krasnolud. Podoba mi się to jak na nim dobrałeś fajne, stonowane kolory. I rzeźba też jest śliczna. Doskonała robota Pepe!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi czytać takie komentarze. Dzięki!

      Usuń
  2. Elegancki. Niby nic, krasnolud, łopata i samorodek. A jednak gwałci wyobraźnie. Świetne malowanie.


    "Ktoś śpiewał pod ziemią. A przynajmniej próbował śpiewać. Chtoniczne głosy brzmiały mniej więcej tak:
    – Tołzo, zołto. Tołzo, żółto…
    – Słuchaj no, ty… trollu! Przecież to najłatwiejsza piosenka na świecie. To idzie tak: „Złoto, złoto, złoto, złoto”.
    – Złoto, złoto, złoto, złoto…
    – Nie! To druga zwrotka!
    Dobiegał też rytmiczny szelest odgarnianej ziemi i odsuwanego gruzu."

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za tekst piosenki ;) Uśmiałem się!

      Usuń
  3. Elegancka kompilacja wzoru i malowania. Od razu mnie przenosi ponad 20 lat wstecz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to się miło odmłodzić choć na chwilę ;)
      Dzięki za odwiedziny!

      Usuń
  4. Złoto złote, a krasnolud krasnoludzki. Tak trzeba żyć.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny model i super interpretacja tematu FKB.

    OdpowiedzUsuń
  6. Trudno o lepszy model pod taki temat karnawału, dobry wybór i dobre malowanie!

    OdpowiedzUsuń