6.11.2020

Zbrojny Graala (7)#1

     Ufff… pomalowałem ich. Można powiedzieć, że teraz to już z górki. Ekipa Rycerzy Graala jaką maluję dla Areo nabiera kształtu, kolejne miniatury dołączają do bandy. Do pomalowania został mi jeszcze jeden bohater, pięć modeli pieszych, trzy modele konne i być może powóz - jeszcze nie podjąłem ostatecznej decyzji, bo musiałbym takowy model stworzyć od podstaw, a to zajmie dużo czasu, którego będzie mi później brakować na malowanie innych modeli - pożyjemy zobaczymy.

Cel na rok 2020: 180 miniatur.
Do osiągnięcia celu zostało: 91
Pomalowane: 89
 




12 komentarzy:

  1. Bardzo ładne chłopaki. No i cięciwy!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak widać w komentarzu poniżej nie wszystkim cięciwy przypadły do gustu ;)

      Usuń
  2. Fajni, ale bez cięciw byliby lepsi. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie modele dostałem do malowania. Więc są fajni z cięciwami.

      Usuń
    2. cięciwy tylko jak są strzałki :>

      Na stół bardzo fajni !

      Usuń
    3. Cóż trzeba to przeżyć. Będą cięciwy bez strzałek :D

      Usuń
  3. Aero nie ma wyjścia, może się tylko cieszyć, bo ekipa pierwszorzędna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Taki był mój cel gdy ich malowałem. Mieli reprezentować tą gorszą odsłonę Bretonni.

      Usuń
  5. Ach te brudne zakapiory z tego zestawu, cudeńko! Bardzo podoba mi się paleta kolorów - i choć cięciwki czasem wyglądają dośc luźno, to robią jednak fajny efekt. Zastanawiam się tylko, co w takiej konwencji wyrabia ten typek bez cięciwy? Chyba, że to taki pozorant jak w każdym zespole - tylko udaje, że coś robi i chowa się między towarzyszami jak szef patrzy ;)

    OdpowiedzUsuń