16.11.2020

Skink regiment blowpipe (40)#7

      Czterdziesty szósty tydzień został uwieńczony następną dziesiątką Skinków dla Areo. Tym razem wyposażony w dmuchawki. 

     Udało mi się też w końcu przekroczyć granicę stu pomalowanych miniatur, do celu pozostało jeszcze siedemdziesiąt sześć. Na warsztacie w końcowym etapie malowania mam siedemnaście modeli, który powinienem pomalować do końca tygodnia. Tak więc zostanie mi sześć tygodni na pięćdziesiąt dziewięć modeli - będzie ciężko ale może się uda.

Cel na rok 2020: 180 miniatur.
Do osiągnięcia celu zostało: 76
Pomalowane: 104
 
 
 

15 komentarzy:

  1. Po raz kolejny świetne skinki.

    Widzę, że deadline podkręca wydajność, he, he.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację. Pewnie gdybym miał malować same skinki do końca roku to bym się z łatwością wyrobił. Niestety tak różowo - znaczy się zielono - nie jest :D

      Usuń
  2. Doskonałą robota ponownie :) Zaczynam lubić Jaszczurki (a nigdy nie pałałem miłością do nich ) ;-)
    Aaaa wielka prośba- coś sie zje*ało z domeną "PL" i mój blogasek wraca na https://dwarfcrypt.blogspot.com/
    Jakbyś zmienił w swoim blog rollu na stronie to będę wdzięczny i zaszczycony!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło czytać!
      Michale ale co mam zmienić bo jestem totalnym noobem :D

      Usuń
  3. W blogerze jak wchodzisz tam w ustawienia i masz tąswoją "Moja lista blogów" to musisz dodać jeszcze raz moją nazwę bloga bo ta z końcówką pl nie bedzie juzwchodzić i nie zobaczysz nowych postów - wklejasz https://dwarfcrypt.blogspot.com/ zapisujesz i jest git ;-)
    Nie wiem co tam sie zwaliło, domena opłacona a nie działa ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne skinki! Zielony w połaczeniu z nutą niebieskiego im służy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No taki komentarz to tylko kobieta może zapodać :D

      Usuń
  5. Dobre połączenie kolorów, świetnie się prezentują. Bardzo fajnie malujesz im oczy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dobrze wychodzą te przebarwienia na płetwie :) Powtórzę za QC, że oczy też super. Ten po prawej to mój ulubieniec. Wygląda na ostrą wpienioną jaszczurkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapewne jest wpienioną jaszczurką skoro przez pięć lat leżał zanurzony w płynie hamulcowym :D

      Usuń
  7. Nie dość, że kolorystyka inna, to i wzorki na głowach też inne, widać, że Pan dba o szczegóły :) Fajne jaszczury tak jak i poprzednio!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie można popadać w monotonię. Poza tym muszą się na stole jakoś odróżniać ;)

      Usuń