21.05.2021

Athens - Lochagos (1)#1

     Nieśpiesznie malując ostatnią dwunastkę Spartan żyłem nadzieją, że po ich skończeniu przez jakiś czas odpocznę sobie od miniatur antycznych Greków. No i wtedy pojawił się ON! Szeperd! I jego wpis o Rzymianach! Normalnie jakbym dostał obuchem w łeb! Nie było wyjścia trzeba było zagryźć wargi i kontynuować moją grecką przygodę. Efektem tego jest ten oto ateński Lochagos (MG) / Leader (CoS), a wkrótce pojawią się kolejne zastępy hoplitów gotowe na odparcie rzymskiego agresora ;)
 
Cel na rok 2021: 140 miniatur
Do osiągnięcia celu zostało: 60
Pomalowane: 80
 



 

7 komentarzy:

  1. Znowu jest na mnie... ale jeśli karą za moje przewiny ma być oglądanie tak pięknych figurek, to poddaję się jej bez mrugnięcia okiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem niczym JK zawsze muszę mieć jakiegoś wroga :D

      Usuń
  2. Ten płaszcz wygląda jak morskie fale. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze, czy źle?

      Usuń
    2. W przypadku Greków chyba dobrze, może to jakiś heros spokrewniony z Posejdonem?

      Usuń
    3. Idoneth Deepkin? A gdzie licznik starożytnej rywalizacji?

      Usuń
    4. Ten nie ma szpiczastych uszu :D
      A co do licznika w starożytnej rywalizacji to obejmuje ona tylko Rzymian. Gdybym dodał Greków to podejrzewam, że kolega by się przestał bawić :D

      Usuń