19.05.2021

Centurion (2)#1

     Zabawa między-blogowa z Szeperdem trwa w najlepsze. Kolega podszedł nader ambitnie do rywalizacji i delikatnie mnie wyprzedził. Tak więc aby nie tracić dystansu postanowiłem pomalować moich dwóch dowódców - centurionów. Jednemu przerobiłem hełm z grzebieniem przebiegającym od czoła do karku oraz dodałem pelerynę, natomiast drugi jest sklejony zgodnie z instrukcją ;)

Szeperd : Pepe 
15:14
 
Cel na rok 2021: 140 miniatur 
Do osiągnięcia celu zostało: 61
Pomalowane: 79




12 komentarzy:

  1. Super wyglądają ! Ach chce mi się wrócić do malowania moich Rzymian z okresu Cesarstwa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic nie stoi na przeszkodzie abyś to zrobił ;)
    Dzięki za komentarz!

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że nie bo mam zamiar grać Grekami :D

      Usuń
  4. Doskonale się prezentują, będzie się na czym wzorować.

    Ale coś mi tu nie gra... co to za szóstka piechurów w tle?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ups... no to taka mała sugestia, że musisz się sprężać kolego ;)
      Zapewne twoi będą lepsi ale ja już się wzorował nie będę ;)

      Usuń
    2. Ha, czyli dobrze odczytałem znaki wojenne! No to de facto wynik rywalizacji jest zupełnie inny.

      Usuń
    3. Ujmę to tak, czekają na ostatni szlif i pokażą się w niedzielę na blogu. Wtedy oficjalnie wynik będzie inny, na ten moment to są tylko spekulacje.

      Usuń
  5. Od razu widać, że kadra kierownicza. Ponurzy i poważni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, ci panowie się nie uśmiechają ;)

      Usuń