20.06.2021

Hastati (12)#2

     Powolutku maluje sobie modele Rzymian, podobnie jak kolega Adrian z którym mamy między-blogową rywalizację odnośnie tego projektu. Jak na razie idzie mi to całkiem sprawnie bo pomalowałem trzydzieści dwa modele z pięćdziesięciu dwóch. Dzisiaj drugi oddział Hastati, a w następnym wpisie traktującym o Rzymianach pojawią się Princeps. Ogólnie jestem bardzo zadowolony, że jak na razie udaje mi się utrzymywać wysokie tempo malowania miniatur, bo jak tak dalej pójdzie to w pierwszej połowie roku będę w okolicach celu - 140 pomalowanych modeli - jaki sobie postawiłem na ten rok. A później laba ;)

Szeperd : Pepe 
20:32
 
Cel na rok 2021: 140 miniatur
Do osiągnięcia celu zostało: 14
Pomalowane: 126
 



 

11 komentarzy:

  1. Super to wygląda pomalowane i już w takiej ilości!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Jeszcze trochę i będzie całość :D

      Usuń
  2. Ładni, tacy biało-czerwoni!

    Świetnie razem wyglądają. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Brawo, pięknie wyszli. I miażdżysz mnie a ja nawet nie mam jak się odszczeknąć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Do końca czerwca mam zamiar pomalować jeszcze ośmiu Rzymian. Później będzie przerwa przynajmniej dwa tygodnie. Więc... znowu dostajesz fory ;)

      Usuń
  4. Cudeńka. Przysiadam więc do słonia. Czymś to trzeba obić...

    OdpowiedzUsuń
  5. W gromadzie super się prezentują.

    OdpowiedzUsuń