30.06.2021

Podsumowanie II kwartału 2021 roku

     Dzisiaj jest 30 czerwca 2021, więc czas na podsumowanie drugiego kwartału. Jeżeli chodzi o częstotliwość publikacji to można zauważyć progres bo jest ich o siedem więcej niż w poprzednim kwartale czyli trzydzieści siedem. Jeżeli chodzi o recenzje to w drugim kwartale udało mi się ich wykonać tylko cztery czyli o dwie mniej niż w pierwszym, a głównym powodem tego stanu rzeczy jest to, że w piątki zacząłem prezentować pomalowane modele, które jak na razie wyparły recenzje z grafiku. Licznik pomalowanych modeli w ostatnich trzech miesiącach zamknął się na liczbie 103. Tak wiem, że dwadzieścia spośród tych stu trzech figurek to małe szczury ale mimo wszystko liczba jest spora. Na tą chwilę mam pomalowane 138 modeli, a to znaczy, że brakuje mi już tylko dwóch modeli do osiągnięcia celu 140 pomalowanych modeli w 2021 roku jaki przed sobą postawiłem. Jest NIEŹLE!!! A mam nadzieję, że będzie jeszcze lepiej.  
     W drugim kwartale tego roku zaistniała podobna sytuacja jak w kwartale poprzednim, a mianowicie spod pędzla głównie wyszły miniatury związane z historycznymi systemami bitewnymi i było ich aż 78, pozostałe 26 związane są z uniwersum fantasy, a precyzując ze Skavenami. Spoglądając na plan i harmonogram malowania jaki mam założony na trzeci kwartał to powoli będę wracał do klimatów fantasy oczywiście jeżeli uda mi się utrzymać takie tempo malowania. Tradycyjnie na koniec niezwykle istotna informacja w tym kwartale kupiłem aż 146 figurek, czyli jestem zaledwie o 8 miniatur do tyłu z malowaniem w stosunku do zakupów w tym roku :D
     Jakie mam plany na najbliższy kwartał??? Planuję zakończyć malowanie Antycznych Greków, których będę mógł wykorzystać w grze SAGA, Mortal Gods i Clash of Spears oraz modele ze startera Rzymian do Clash of Spears. A później mam zamiar odpocząć od antyku i skupić swoją uwagę w głównej mierze na systemach fantasy, czyli to co miałem zrobić w drugim kwartale ale kolega Adrian mi to skomplikował :D 


Realizacja celów w 2021 roku - kwartał II

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz