18.06.2021

Velites (12)#2

     Powiem wam, że zawsze bałem się malowania białego koloru. Oczywiście nadal nie jest to łatwe ale odkąd zastosowałem farbę Apothecary White typu kontrast życie stało się łatwiejsze. Ba na tyle łatwe, że postanowiłem pomalować drugi oddział Velites w bieli i było to całkiem przyjemne doświadczenie ;)

Szeperd : Pepe 
20:26

Cel na rok 2021: 140 miniatur 
Do osiągnięcia celu zostało: 20
Pomalowane: 120



Kruche rozejmy mają to do siebie, że są nietrwałe - już czas Szeperd!!!


9 komentarzy:

  1. Men in white! Fajna ekipa. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj to prawda, Apothecary White sprawia, że malowanie białego to poezja. Pięknie się prezentują :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobra biel! Ale i całe chłopaki wyglądają super.
    Twój Rzym będzie ozdobą.. pudełka!
    Rób te gabloty! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha...
      No chyba muszę wyjść ze strefy komfortu pudełka :D

      Usuń
  4. Znakomici velici! Rozejm i tak się przedłużył poza wszelką miarę, więc należało mi się dostać po głowie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starałem się wstrzymywać jak mogłem... Tera TY!!!

      Usuń
  5. No i mogą wchodzić cali na biało.

    OdpowiedzUsuń