2.06.2021

Skaven Giant Rats (17)#5

     Po pomalowaniu Skaven Poison Globadiers wspomniałem sobie czasy szóstej i siódmej edycji WFB i moje rozgrywki przeciwko szczurzym zastępom. Niestety wspomnienia te nie były miłe bo zazwyczaj dostawałem mocne bęcki. Tak czy siak na fali tych wspomnień zrobiłem ponowną inwentaryzację moich figurek Skavenów i jak na to, że nigdy nie miałem zamiaru grać szczurami to przy okazji kilku projektów zebrałem całkiem sporo ich miniatur - oczywiście jak na szczurze realia to może jest mini armia ale i tak sporo metalu i plastiku wala się w pudełku. Wracając do meritum, z doskoku maluje sobie oddział lub oddziały Giant Rats, bo trzydzieści trzy modele małych szczurków, które znalazłem we wspomnianym wcześniej pudełku plus dwanaście pomalowanych do WHQ oraz dodatkowo kilku poganiaczy to już szczurza horda będzie :D 

Cel na rok 2021: 140 miniatur
Do osiągnięcia celu zostało: 42
Pomalowane: 98









8 komentarzy:

  1. O miła odmiana! Ładne szczurki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nikt się nie spodziewał Skaveńskiej In...wazji. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten jeden to ma serdelki na grzbiecie? ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobre!!!
      Nie, to są jakieś kabelki :D

      Usuń
    2. My thoughts exactly. Też miałem chwalić kiełbaski :D

      Usuń
    3. Głodomory normalnie jakieś ;)
      Wszędzie sardelki widzą :D

      Usuń