Oto obiecany we wczorajszym wpisie drugi model Drega. Tak na prawdę jest to Zombie, który na dodatek ma imiono :D A imię jego: 666... nie! zaledwie tylko Luthor the Hunchback. Model niezwykle klimatyczny i idealnie wpisuje się w moje wyobrażenie Drega. Zdeformowany przez promieniowanie upiorytu ciało człowieka to wszystko czego mi potrzeba aby go utożsamić z Dregiem.
DREG:
DREG:
LICZBA MODELI W DRUŻYNIE: 0-2
KOSZT REKRUTACJI: 25 ZK
PODSTAWKA: 20 X 20 MM
KOSZT REKRUTACJI: 25 ZK
PODSTAWKA: 20 X 20 MM
Wiele Wampirów podróżujących traktami Starego Świata stwarza Dregów.
Nieumarli robią to pozwalając wypić śmiertelnym odrobinę swojej krwi.
Dregowie to doskonali słudzy, gdyż napicie się krwi Wampira wiążę ich z
Nieumarłym na zawsze więzami krwi.
Choć zazwyczaj Dregowie nie mają wpływu na swój los, to zdarza się, że niektórzy Ludzie owładnięci obsesją nieśmiertelności oddają dobrowolnie Wampirom swe ciała i dusze w zamian za obietnicę nieśmiertelności.
Dregowie pełnią rolę pośredników pomiędzy świtą Wampira a światem śmiertelnym, kontaktują się z kupcami i handlarzami oraz strzegą swego pana w czasie dnia. Jednak obcowanie z Nieumarłym zostawia swój ślad na psychice Dregów, którzy wraz z upływem dziwaczeją lub popadają w obłęd.
Choć zazwyczaj Dregowie nie mają wpływu na swój los, to zdarza się, że niektórzy Ludzie owładnięci obsesją nieśmiertelności oddają dobrowolnie Wampirom swe ciała i dusze w zamian za obietnicę nieśmiertelności.
Dregowie pełnią rolę pośredników pomiędzy świtą Wampira a światem śmiertelnym, kontaktują się z kupcami i handlarzami oraz strzegą swego pana w czasie dnia. Jednak obcowanie z Nieumarłym zostawia swój ślad na psychice Dregów, którzy wraz z upływem dziwaczeją lub popadają w obłęd.
BROŃ/PANCERZ: Dreg posiada SZTYLET, gracz wedle uznania może wyposażyć model w dodatkowy oręż i pancerz z LISTY EKWIPUNKU NIEUMARŁEGO POCZTU KRWAWYCH SMOKÓW.
ZASADY SPECJALNE:
WIĘZY KRWI: Dreg związany z Wampirem więzami krwi bez wahania gotowy jest poświęcić swe życie w obronie swego pana. W grze odzwierciedla to zasada zgodnie z którą Dreg, jeśli stoi w odległości do 2” od trasy szarży, automatycznie zdaje test INICJATYWY i przejmuje szarże, której celem jest Wampir. Jeśli szarżujący model wzbudza STRACH, jako podstawę testu należy użyć wartości współczynnika CECHY PRZYWÓDCZE Wampira będącego celem szarży.
Cytat z Warheim Fantasy Skirmish by Quidamcorvus -> blog.
Miły z gęby tenże pomazaniec ;).
OdpowiedzUsuńLekko mu źle z oczy patrzy, poza tym milusi ;)
UsuńDreg nr 4???? Dreg nr 4???? O zgrozo!!!! Jak mogłeś tak zatytułować figurkę na którą poluje połowa cywilizowanego świata! :D
OdpowiedzUsuńKtóra połowa??? Ja swojego kupiłem do strzału ;)
UsuńUroczy jest :)
OdpowiedzUsuńAha ;)
Usuń