28.01.2016

Szkielet (2)#2

     Ktoś mądry, a może leniwy powiedział kiedyś, że plany są po to aby je zmieniać. I ja tak zrobiłem, miała być Wiedźma ale się rozmyśliłem i jest Szkielet. A tak naprawdę to podchodziłem do Wiedźmy chyba z pięć razy i jakoś ten model mi nie podchodzi malarsko, normalnie jakby odprawiła jakieś gusła i rzuciła na mnie urok. Tak czy inaczej obraziliśmy się na siebie i nie wiem kiedy ją skończę - figurka ląduje na półce - z samego tyłu półki :(
     Wracając do prezentowanego modelu Szkieletu i odpowiadając na pytanie Maniexa który zastanawiał się: "jak te Szkielety wogóle mogą dmuchać w trąbki?" Odpowiedź jest prosta mają bębenki :D 


SZKIELET:
LICZBA MODELI W DRUŻYNIE: 0+
KOSZT REKRUTACJI: 30 ZK
PODSTAWKA: 20 X 20 MM

    Szkielety są ożywiane przez potężną magię Nekromancją, której użycie zostało zabronione w całym Imperium z tego względu, że umożliwia tworzenie potwornych i nikczemnych karykatur prawdziwego życia. W odróżnieniu od potężniejszych cielesnych Nieumarłych, takich jak Mumie, Szkielety nie zachowują żadnego śladu ducha lub esencji swoich poprzednich właścicieli. Są animowane wyłącznie przez mroczną magię Dhar.
 

BROŃ/PANCERZ: Szkielet posiada WŁÓCZNIĘ i TARCZĘ, gracz wedle uznania może wyposażyć Ożywieńca w dodatkowy oręż i pancerz z LISTY EKWIPUNKU NIEUMARŁEGO TABORU LUDU STRIGOSU.
ZASADY SPECJALNE:

NIEUMARŁY, STRACH.
CHORĄŻY:
W trakcie rekrutacji modelu, kosztem kolejnych 25 zk można
awansować jeden Szkielet na chorążego drużyny.
SYGNALISTA: W trakcie rekrutacji modelu, kosztem kolejnych 20 zk można
awansować jeden Szkielet na sygnalistę drużyny.

Cytat z Warheim Fantasy Skirmish by Quidamcorvus -> blog.

2 komentarze:

  1. No i to rozumiem! To jest sensowny muzyk szkieleci. W dodatku całkiem ładnie wyszedł.

    OdpowiedzUsuń