18.01.2016

Gravier #2

     To drugi model Graviera jaki dotychczas pomalowałem, pierwszy był dla Areo, ten jest na mój użytek i mam nadzieję, że będzie pomocny w wygrywaniu potyczek. To duże bydle budzi respekt, dwa ataki z siłą cztery to nie tak dużo ale przy umiejętnej szarży można go dostawić do trzech modeli które dostaną automatyczne trafienie wynikające z zasady bycza szarża ponadto zabójczy cios jest czymś strasznym dla przeciwnika. Zagramy, zobaczymy jak się chłopak sprawdzi.






GRAVIER:
LICZBA MODELI W DRUŻYNIE: 0-1
KOSZT REKRUTACJI: 160 ZK
PODSTAWKA: 40 X 40 MM
 
     Graveir, Alghul, Cmentar, to słowa znane nielicznym mieszkańcom Starego Świata, Kapłanom Morra i Łowcom czarownic, ale także tym Porywaczom zwłok oraz Hienom cmentarnym, którym los sprzyjał wystarczająco długo by przeżyli spotkanie ze stworem.
     Cmentary, to potężne stwory znacznie większe i masywniejsze od nędznych Ghouli z którymi, według niektórych uczonych, zdają się być spokrewnione. Podobnie jak nikczemne trupojady, także Graveiry piłują zęby, które tworzą dwa rzędy ostrych jak sztylety trójkątnych kłów, które osadzone w masywnych szczękach z łatwością rozrywają mięso i tną kości. Dłonie Cmentara są wydłużone i poczerniałe, a pazury długie i grube oraz stale pokryte czarnym jadem. Graveiry cechują się zabójczą inteligencją, sprytem i instynktem drapieżnika, ale często kłóci się to z żądzą krwi. Przy czym wydawać się może, że jedynym celem istnienia tych nielicznych stworów jest zaspokojenie niemożliwego do ugaszenia pragnienia krwi i śmierci. Podobnie jak Ghoule, z którymi często polują, Cmentary spotykane są najczęściej na przeklętych ziemiach Sylvanii, gdzie przy leśnych traktach czyhają na samotnych lub nieostrożnych wędrowców.
     Podobnie jak piskliwe Ghoule, także Graveiry w istocie nie są istotami Nieumarłymi. Służą potężniejszym Nieumarłym i Nekromantom ponieważ wiedzą, że tam dokąd wyruszą panowie życia i śmierci, z pewnością dojdzie do rzezi - a Graveiry w odróżnieniu od Ghouli nie gardzą ciepłym mięsem.







BROŃ/PANCERZ: Graveir posiada zdolność broń naturalna z cechą oręża PRZEBICIE PANCERZA oraz ZATRUTY ATAK. Graveir nigdy nie może używać oręża i pancerzy.
ZASADY SPECJALNE:
DUŻY CEL, GŁÓD KRWI, PRZEPASTNE TRZEWIA, STRACH, TEMPY, WIELKOLUD, ZABÓJCZY CIOS.
BYCZA SZARŻA:
Jeśli w dowolnej turze model Graveira szarżuje na przeciwnika znajdującego się w odległości minimum 6”, zadaje każdemu wrogiemu modelowi z którym styka się podstawką jedno automatyczne trafienie wynikające z impetu szarży. Trafienie rozstrzyga się w oparciu o podstawową wartość współczynnika SIŁA. Trafienie z impetu szarży zadawane jest na samym początku walki, zanim którykolwiek z modeli zdąży zaatakować.
GRAVEIR: Cmentary to zbyt nieprzewidywalne i niebezpieczne stworzenia by ktokolwiek uznał ich zwierzchność, Graveiry nigdy nie mogą zostać przywódcami Nieumarłego taboru ludu Strigosu. Ponadto, jeżeli w rzucie na TABELĘ ROZWOJU Alghul uzyska wynik Chłopak ma talent! gracz określając dostępne dla bohatera LISTY UMIEJĘTNOŚCI nie może wybrać UMIEJĘTNOŚCI AKADEMICKICH.

Cytat z Warheim Fantasy Skirmish by Quidamcorvus -> blog.

6 komentarzy: