31.01.2016

Podsumowanie stycznia 2016

     Aż zacznę sobie od dużego NO! Ten miesiąc był wyjątkowy. Był pierwszym w dziejach mojego bloga podczas którego każdego dnia ;) opublikowałem post stąd ich rekordowa ilość, ponadto pomalowałem aż dwadzieścia cztery figurki :)
     Zainicjowałem nowe wydarzenie na blogu, a mianowicie wycieczkę wokół cmentarza, które to zapewne kiedyś jeszcze będę kontynuował bo materiału mam na kilka takich maratonów. Był to cykl wpisów o malowaniu figurek do bandy Nieumarłego taboru ludu Strigosu w systemie Warheim, a zarazem figurek do armii Vampire Counts z Warhammer Fantasy Battle.
     Dwa fakty, a mianowicie zamieszczenie postu o wspomnianym powyżej wydarzeniu oraz turniej w Warheim na którym właśnie tą bandą chciałem zagrać były dodatkowymi bodźcami do pomalowania figurek. Nie udało mi się co prawda pomalować Wiedźmy która rzuciła na mnie urok ale w zamian pomalowałem kilka dodatkowych szkieletów.
     Po raz trzeci wziąłem udział w Figurkowym Karnawale Blogowym. Była to XVII odsłona FKB, którego gospodarzem był Maniex. Temat styczniowego Karnawału brzmi "Celebrities!", w którym trzeba było zaprezentować figurkę przedstawiającą postać z książki, filmu, komiksu, gry itp. Tą edycję reprezentowały dwie miniatury na blogu z czego jestem niezmiernie zadowolony.
     Mam nadzieję, że luty również będzie wielce obfitym i udanym miesiącem.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz